Имено, неговата компанија LVMH, всушност групација која ги обединува најголемите луксузни брендови на планетата, оствари рекорден приход и покрај падот на продажбата и загубите во Кина, која беше под карантин во поголемиот дел од годината поради нултата политика кон коронавирусот.
Покрај тоа, Бернард Арно излезе на врвот на листата на најбогати луѓе во светот откако десетици милијарди долари изгубија Илон Маск, шефот на „Тесла“, Џеф Безос, основачот на Амазон и Марк Закерберг, сопственикот на „Мета“..
Нето богатството на Бернард Арно се проценува на 210,7 милијарди долари.
LVHM објави дека очекуваат 2022 година да биде нивна втора последователна рекордна година во однос на продажбата и приходите, и покрај конфликтот во Украина, кој доведе до енормно зголемување на цените во енергетскиот сектор и прехранбената индустрија. Според официјалните податоци, само во последните три месеци од минатата година компанијата заработила 25 милијарди долари, што е раст од девет отсто.
Најголем раст е забележан во Европа, САД и Јапонија, додека најголем пад се очекува во Кина, за што најмногу придонесе карантинот поради Ковид 19. Во цела Азија падот бил 20 проценти во првите девет месеци од минатата година. И покрај ова, извршниот директор Арно тврди дека е оптимист за иднината: - Сè укажува на тоа дека сте сигурни и оптимисти за водење бизнис во Кина. Веќе гледаме закрепнување во продавниците во Макао, бизнисот се врати, Кинезите купуваат – рече Арно.
Во рамките на групацијата LVMH се најлуксузните брендови како „Тифани“, „Кристијан Диор“, „Сефора“, „Хенеси“ и „Мое“. Нивниот дизајнерски бренд „Louis Vuitton“ се покажа особено добро во 2022 година. Овој бренд генерира продажба од 21,7 милијарди долари. Брендот неодамна започна соработка со познатиот современ јапонски уметник Јајои Кусама, чии дела се препознатливи по светлите бои.

Арно има пет деца и сите пет работат на раководни позиции во компанијата. Сегашната прва дама Брижит Макрон им предавала француски на неговите синови. Целосен парадокс, луксуз и криза одат заедно.
Пазарот на луксузни производи не ја ни почувствува кризата во текот на 2022 година. „Bain & Company“, глобална консултантска фирма, во извештајот наведува дека потрошувачката на луксузни стоки ќе продолжи да расте и покрај сѐ.
- Пазарот на луксузни производи годинава ќе продолжи да расте меѓу три и осум проценти и покрај падот на светската економска активност - се наведува во извештајот.