Дека танкерот ќе се преполови и дека на него се појавиле големи пукнатини, објави премиерот на Маурициус, Кумар Југнаут.
Инаку , јапонскиот танкер Вакашио кој се движел преку коралниот гребен е долг 299,5 метри и широк 50 метри и имал 20 члена на екипажот.
Плови под знамето на Панама и е во сопственост на Окијо Марин. За бродот се верува дека носел околу 4.000 тони нафта. Се стравува дека досега истекле најмалку 1.000 тони нафта во водите околу Маурициус.
Истурената нафта, предизвикала еколошка катастрофа бидејќи се заканува на коралите, рибите и другите морски животи во Индискиот океан, а активистите на Гринпис велат дека тоа најверојатно ќе биде најлошата еколошка криза во историјата на Маурициус.
Поради силниот ветер кој започна да дува во областа, операцијата за прочистување на нафтата е стопирана.
Високите бранови до пет метри, се очекуваат во наредните часови, што дополнително ќе го комплицира отстранувањето на нафтата, но ќе ја загрози и цврстината на карпата , на која е насукан танкерот.
Компанијата за испорака „Нагашики“, која е сопственик на товарниот брод Вакашио, рече дека тие исто така се обиделе да постават заштита околу бродот за да спречат протекување на нафтата, но дека не успеале поради лошите временски услови. Во исто време, дел од горивото се пренесува со хеликоптери на друга локација.
„Ние правиме се што е можно во соработка со властите на Маурициус и соодветните јапонски организации да се испумпува нафтата од бродот, да се исчистат маслото од нафтата и безбедно да се премести бродот“, велат од компанијата.