Соученици на четиринаесетгодишно момче од Градско, првенец на генерација, го влечеле низ училишниот ходник држејќи го за долен веш. Откако ученикот се вратил дома, таткото решил случајот да го пријави во полиција и во Центарот за социјална помош, а детето по инцидентот повеќе не сака да оди на училиште и три недели не посетува настава. Родителот не сака да говори јавно за случајот, но за локланите медиуми раскажал оти малтретирањето траело две години.
Директорката на училиштето „Даме Груев“ во телефонски разговор за Канал 5, пак, вели дека таа последна дознала за случајот, и тврди оти веднаш превзела мерки, повикувајќи ги родителите и на двете деца што учествувале во насилството.
„Ова е првпат детето да каже дека кон него имало насилничко однесување. Ги повикавме родителите, а откако разговаравме и со двајцата други ученици, советот одлучи децата да добијат највисока педагошка мерка. Тие сега се во друг клас, но во истото училиште, а до крај на годината имаат и намалено поведение.
Од МВР за Канал 5 потврдуваат дека на 12.11. има пријава од родител на малолетно лице кое се пожалило дека е вознемирувано и добивало закани од свои соученици. Од страна на инспектор на СВР Велес известен е Јавен обвинител и Центарот за социјални работи Велес, кој е надлежен за постапување за случаите поврзани со малолетници.
Од Министерството за труд и социјална политика пак, под чија надлежост се центрите за социјални работи, велат дека стручни работници, психолог и педагог индивидуално разговарале со детето, но и дека се постапува и со децата кои го сториле насилството.
„Во текот на разговорот, детето потврдува дека подолго време е предмет на исмејување од страна на неговите соученици и булинг. Во овој момент се уште се работи на овој случај, и согласно известувањето од МВР, контактиран е родителот на детето, договорена е средба и разговор. Со децата, посочени како сторители и нивните родители се води предмет како за деца во ризик, постапката е во тек и се преземаат сите стручно советодавни активности.
Во меѓувреме, психолозите кои работат со ученици, велат дека неоходно е секое училиште да има стратегија и нулта толеранција за насилство, за која треба да бидат информирани и родителите и децата.
Инаку, според последните анализи и истражувања за минатата година врсничкото насилство е најмногу застапено во основните училишта.