Според истражувањето на Голдман Сакс, цената на батериите е намалена од 780 долари за киловат-час во 2013 година на 149 долари за киловат-час во 2023 година.
До 2026 година, оваа цена се очекува да падне на само 82 долари за киловат-час, што би можело да ги направи електричните возила поевтини од конвенционалните автомобили со мотори со внатрешно согорување.
Причината за овој пад на цените лежи во напредокот во технологијата на батерии, вклучувајќи го и зголемувањето на густината на енергијата за 30%, како и намалувањето на цените на литиумот и кобалтот, клучните материјали за производство на батерии. Исто така, дизајнот на новите батерии овозможува елиминирање на непотребните модули, што дополнително ги намалува трошоците за производство.
Батериите на база на никел се доминантни со 60% удел на пазарот, додека литиум-железо-фосфатните (LFP) батерии држат помеѓу 35% и 40% од пазарот.
Се очекува дека до 2026 година цената на електричните возила ќе достигне паритет со класичните возила, што значително ќе ја зголеми нивната достапност и усвојување од поширок круг на потрошувачи. Во моментов, просечната цена на електричните возила е сè уште повисока, но падот на цените на батериите може да ги промени правилата на игра на светскиот пазар на автомобили, отворајќи го патот за масовно преминување на електрични автомобили.
Исто така, истражувањата покажуваат дека батериите на електричните возила би можеле да имаат животен век подолг од самите автомобили, дури и над 20 години.