Георгиевски: Исплатени 230 милиони денари субвенции за 4.846 земјоделски субјекти

СДСМ и институциите што ги преводи во континуитет се грижат за земјоделцитe. Продолжува навремената и неселективна исплата на субвенциите, рече Гоце Георгиевски, претседател на комисијата за земјоделство, шумарство и водостопанство на СДСМ.

Изминатите денови се исплатени субвенции во вкупна висина од 380 милиони денари.

На 3.310 градинари, кои оствареното производство од пријавените површини го предале во преработувачки капацитети им се исплатени 168,9 милиони денари, односно по три денари за килограм.

Средства на сметките добија и сите земјоделци кои оствареното производство на овошни култури го предале во производни капацитети. За оваа мерка исплатени се 16,7 милиони денари на 172 овоштари, односно три денари по килограм произведено и предадено овошје во преработувачки капацитети.

Финансиска поддршка од 30,4 милиони денари примија и 708 градинари, кои имаа произведено пролетна зелка од почетокот на април до почеток на мај лани. Тие добиваат по три денари за килограм пролетна зелка предадена кај регистрирани откупувачи.

Над 14 милиони денари беа поделени на 656 мали земјоделски стопанства.

149 милиони денари субвенции се исплатени за одгледани и заклани гоеници во регистрирани капацитети.

Станува збор за финансиска поддршка од 950 денари, која ги следува сите кои имаат одгледано и заклано гоеници од 90 до 130 килограми, а сите фармери кои одгледале и заклале гоеници над 130 килограми, на сметките добија 1.950 денари.

Исплатата на преостанатите мерки ќе продолжи во наредниот период, кон сите земјоделци кои оствариле право на финансиска поддршка во земјоделството.

СДСМ во континуитет води вистинска грижа за земјоделците, со мерки и политики за сестрана поддршка за агросекторот. Развојот на земјоделството и неселективната поддршка за секој земјоделец останува наш врвен приоритет.

Османи: Одвојувањето на Македонија и Албанија не зависи од нас

Одвојувањето на Македонија и Албанија не зависи од нас, тоа e одлука на ЕУ, вели Османи.

Процесот формално се заснова на индивидуални заслуги. Меѓутоа, отсекогаш била проценката дека се добива синергија, една сила повеќе доколку двете земји продолжуваат заедно, изјави денеска министерот за надворешни работи Бујар Османи.

Османи, нагласи дека, никогаш не бил поборник на одвојувањето, бидејќи, како што рече, овие процеси се циклични и може да сменат во обратна насока.

– Се сеќавате 2019 година беше обратна ситуацијата. Дали Македонија треба да ги продолжи, а Албанија заостана затоа што ги немаше тогаш исполнето условите. Имаше и меѓу нас такви коишто лобираа Македонија да се одвои. Отсекогаш сум предвидел дека овие процеси се циклични и може да се сменат во обратна насока, изјави Османи, одговарајќи на новинарско прашање на заедничката прес-конферениција со генералната секретарка на ОБСЕ, Хелга Шмид.

Важно е, посочи тој, поради многу причини и ќе даде поттик на целокупната регионална интеграција, доколку Албанија и Македонија се држат заедно и започнат преговорите заедно сега при крајот на годината, во текот на словенечкото претседателство, а потоа, како што рече, секој со својата среќа и брзина што ќе ја наметне.

– Но, мислам дека почетокот е важен затоа што Комисијата потврдува дека двете држави ги исполнуваат условите. И навистина би било лоша пораки кога поради прашања коишто не се поврзани со ЕУ, едната држава не продолжи. Мислам дека тоа ќе создаде значителен удар на кредибилитетот на европските интеграции во државата и во регионот, рече Османи. /МИА

Шилегов: Почна асфалтирањето на булеварот Киро Глигоров во Гази Баба

 За оваа реконструкција од Буџетот на Град Скопје се одвоени 110,4 милиони денари со вклучен ДДВ, а рокот на изведба е 9 месеци.

„Драги скопјанки и скопјани, Скопје го менува својот лик. Скопје стана град кој ги поврзува своите граѓани. Булеварот Киро Глигоров е еден од симболите на тоа поврзување. Денес започнуваме со асфалтирање на бул. Киро Глигоров на потегот од мостот Близнак до крстосница со ул. Перо Наков“, соопшти градоначалникот Шилегов на денешната прес-конференција.

Откако Град Скопје заврши со поставувањето на атмосферска и фекална канализација, денес веќе се финишира и со коловозот во должина на трасата од 682 метри. За оваа реконструкција од Буџетот на Град Скопје се одвоени 110,4 милиони денари со вклучен ДДВ, а рокот на изведба е 9 месеци.

„Тој рок започна да тече во јули, а требаше да заврши идната пролет. Како што гледате, ние планираме да завршиме многу побрзо од тоа. Сакам да им се заблагодарам на моите сограѓани за покажаното трпение и разбирање за неопходноста од реконструкциите кои се интензивираат во овој период од годината, ама треба да знаат дека оваа улица е исклучително фреквентна од причина што ја поврзува скопската општина Гази Баба со Аеродром и Кисела Вода“, кажа градоначалникот Шилегов.

Само за потсетување пред само 3 години по должината на целиот булевар беше изградена и велосипедска патека, која заедно со велосипедската патека на бул. Србија, како и оние на бул. Јане Сандански, АСНОМ и Александар Македонски, претставува важен велосипедски коридор кој ги поврзува Гази Баба, Аеродром и Кисела Вода.

„Изградбата на мостови и улици кои поврзуваат, кои обединуваат не смее да запре. Изградбата на европско, урбано и зелено Скопје мора да продолжи. Драги скопјанки и скопјани, Вие граѓаните сте силата на овој град, и само вие одлучувате во каков град ќе живеете. Иднината на Скопје е во ваши раце. Ајде да се обединиме затоа што имаме иста цел – силно, единствено Скопје, во кое се живее достоинствено. Да дадеме поддршка за Скопје кое ги поддржува младите да градат семејства тука и кој силно вложува во здрава иднина, чист воздух и модерна инфраструктура. Вашата сила, драги скопјанки и скопјани, е вашиот глас. Излезете на изборите и изберете силно Скопје, Скопје кое се гради, кое расте, Скопје кое го продолжува својот пат меѓу најразвиените градови во Европа“, потенцираше градоначалникот Шилегов.

Фото: Индиски „SUV“ од 7.000 долари

Само „Tata“ може да направи толку евтин „SUV“ модел.

Индискиот произведувач „Tata“ се прослави со најевтиниот автомобил на светот- моделот „Nano“ со почетна цена од околу 2.500 долари.

Иако на оваа компанија не и тргна со планот да го преплави пазарот со евтини автомобили, со оглед на тоа дека продажбата не ги достигна проектираните бројки, сепак во едно успеа- стана глобално препознатливо име и синоним за нискобуџетни возила.

Таков и нивниот нов „SUV“, „Tata Punch“, кој во основната верзија чини околу 7.300 долари.

Автомобилот наменет за индискиот пазар е прво возила на марката „Tata“ кое припаѓа во сегментот на мали „SUV“ модели, а негови ривали се „Hyundai Casper“, „Suzuki Ignis“, „Renault Kwid“ и „Mahindra KUV100“.

Дизајнот е плод на соработка на повеќе дизајнерски студија од оваа компанија, од Индија, Велика Британија и Италија, додека инжрнерскиот дел од работата е направен само во матичната земја.

„Tata Punch“ е стандардно поставен на 15 инчни тркала, додека со доплата се достапни и алуминиумски бандажи со пречник од 16 инчи.

Иако станува збор за „SUV“, а не за вистински теренец, произведувачот тврди дека „Punch“ има сосема солидни карактеристики за надвор од асфалтот.

Иако моделите кои се продаваат во Индија не се шампиони за безбедност, „Tata“ се пофали дека „Punch“ е оценет со 5 ѕвездички на „Global NCAP“ тестот.

Во себе овој модел има 1.2 литарски атмосфетрски бензински мотор со 3 цилиндари и 86 коњски сили.

Силат ана предните тркала се пренесува преку 5 брзински мануелен или 5 степен автоматски менувач

Патничката кабина е проектирана за 5 лица, но изгледа дека во автомобилот комфорно можат да се возат само 4 патници.

Најевтиниот „Tata Punch“ автомобил чини 7.287 долари а за најскапата верзија ќе треба да се издвојат 12.466 долари.

притисни ентер