Филипче: Само со глас за Кондовски, Битола ќе доживее инфраструктурен бум

Само со глас за Кондовски, Битола добива градоначалник кој се грижи за сите граѓани и на кој граѓаните му се важни. Само со Христо Кондовски, битолчани добиваат докажан професионалец кој знае да води, знае да менаџира и знае да комуницира со граѓаните

Токму таков човек ќе донесе развој на Битола. Ова го порача потпретседателот на СДСМ и министер за здравство, Венко Филипче од вечерашната трибина во Битола.

“ Јас верувам дека со Христо Кондовски овој град во следните четири години ќе доживее инфраструктурен бум. Јас силно верувам дека и Христо и неговиот тим имаат и знаење и искуство да го насочат буџетот на градот кон развој на инфраструктурата. Свесен сум дека тоа е најголемиот проблем, а силно верувам дека Христо и неговиот тим тоа може да го реализираат. Понатаму, со добро менаџирање и развој, но истовремено и со силна поддршка од централната власт, во Битола ќе се отворат и многу нови работни места, и компаниите ќе имаат силна поддршка и од општината. На Битола и треба економски развој, ова е втората област во која исто така ќе се инвестира. Сигурен сум дека она што во следните четири години ќе биде направено, нема да се спореди со ништо што е направено досега, без разлика дали е тоа подобрување на комуналната хигиена, или е во врска со загадувањето или урбанистичкото уредување. Тоа драги битолчани го гарантира вашиот кандидат Христо Кондовски заради тоа што веќе докажал како се работи, како се менаџира, како се вложува, како се обезбедува плата за врабтоени и на крајот како се управува. На Битола и е потребен добар менаџер кој ги знае проблемите на граѓаните и вие имате среќа што имате таков човек и добро знаете кој број да го заокружите на 17 октомври – бројот 12”, порача Филипче.

Кандидатот за градоначалник, Христо Кондовски уште еднаш се осврна на проектите содржани во изборната програма и вети нејзина целосна реализација во четиригодишниот мандат.

“ Само ние презентираме проекти, само ние кажуваме рокови, само ние кажуваме време на реализација и цена на чинење на нашите проекти. Другите ништо не кажуваат, само критикуваат. Затоа ќе победиме, затоа на 17 октомври ќе славиме ! Програмата не е работена во канцеларија, туку на терен. Затоа е најдобрата програма, затоа нуди решенија за нашите проблеми, нуди локален економски развој, затоа носи победа на 17 октомври. Проектите што ги нудиме ги опфаќаат сите сфери од живеењето на граѓаните – инфраструктура, зеленило, раст и развој, обновливи извори на енергија, и даваат надеж на младите. Ќе го преуредиме централното градско јадро, кога ќе се влегува во Битола, ќе се знае дека се влегува во модерен и урбан град, индустриската зона ќе биде во склад со потребите на стопанството, Генералниот урбанистички план ќе биде современ и во склад на потребите на Битола. За секој квадратен метар бетон, ќе имаме квадратен метар зеленило. И не се срамиме тоа да го повторуваме дека 100 проценти ќе ја реализираме програмата, дека Битола ќе биде локален економски развоен центар, Битола со која ќе се гордее секој битолчанец после четири години”, порача Кондовски, се наведува во соопштението од СДСМ.

Изречени 124 санкции за брзо возење на територија на СВР Битола

На територијата на СВР Битола, денеска во времето од 11:00 до 17:00 часот, спроведена e засилена акциска контрола за санкционирање на возачи кои управуваaт возило со брзина поголема од пропишаната, при што санционирани се 124 возачи.

Како што информираат од МВР, од нив 97 возачи ја пречекориле брзината во населено место, а 27 надвор од населено место. На сите прекршители изготвени им се соодветни поднесоци.

Министерството за внатрешни работи соопшти дека засилените акциски контроли продолжуваат и во наредните денови. Апелираат до граѓаните да ги почитуваат сообраќајните правила и прописи за да ја зголемиме безбедноста во сообраќајот и заедно да придонесеме за посигурни патишта.

Кинезите го цензурираат прикажувањето на гледачи без маски на СП во Катар

На Кинезите им е сè потешко да толерираат ограничувања, а во последните денови многу од нив учествуваа на демонстрации.

Кинеската телевизија, која емитува фудбалски натпревари од Светското првенство, повеќе не прикажува снимки од гледачи без маски, откако ваквите сцени ги налутија Кинезите кои повеќе не можеа да ги поднесат ограничувањата наметнати против ширењето на коронавирусот.

Кина е последната голема економија што ја продолжи политиката на нулта толеранција за ковид, што вклучува затворање цели населби или градови, прогласување екстремно долги карантини и спроведување масовни кампањи за тестирање.

На Кинезите им е сè потешко да толерираат вакви ограничувања, а во последните денови многу од нив учествуваа на демонстрации.

Во обид да избегне прикажување снимки од стадион полн со навивачи без заштитни маски, спортскиот канал „CCTV“ постојано за време на преносот на натпреварот помеѓу Јапонија и Костарика ги заменуваше сите снимки на кои се гледаат гледачи одблиску без маски со снимки од терен или гледачи, но од голема далечина, чии лица не се разликуваат.

Во исто време, нецензуриран пренос од натпреварот беше достапен за заинтересираните гледачи на интернет, вклучувајќи го и „Douyin“ и кинеската верзија на „TikTok“.

Десетици милиони жители на поголемите градови, вклучувајќи ги Пекинг, Гуангжу и Чонгкинг, се во еден вид карантин, додека снимките од Светското првенство покажаа толпи луѓе на стадионот без никакви здравствени ограничувања.

На популарната веб-страница „WeChat“ се појави отворено писмо во кое корисниците се прашуваат дали Кина е навистина на иста планета како Катар, а кинеската антикоронавирусна политика беше доведена во прашање, но властите брзо ја цензурираа.

Стотици луѓе протестираа во Шангај и Пекинг, протестирајќи против кинеската политика на нулта толеранција за корона. На улиците излегоа и жителите на Вухан, пренесе Индекс.хр.

Крај на рачните сопирачки?

Останаа само „траги“ во новите автомобили.

Работите во автомобилската индустрија брзо се менуваат, а доказ се мануелните менувачи и сопирачките, кои се повеќе исчезнуваат од производството со нови автомобили.

Една нова студија на „CarGurus“ во Велика Британија најдобро објаснува како функционира пазарот.

Само 13 проценти од новите возила се нудат со рачна сопирачка, што значи дека само околу еден од десет нови автомобили е опремен со класична рачна сопирачка, а останатите имаат електрични сопирачки за паркирање.

Некои марки како „BMW“ или „Peugeot“ целосно ги отстранија рачните сопирачки.

Само во последните 5 години, бројот на рачни сопирачки во возилата се намали од нешто повеќе од една третина од автомобилите на едвај повеќе од една осмина, пренесе „Revija HAK“.

притисни ентер