Единствено заедничко со името на моделот, што многумина го перцепираат како најдобро во сегментот, се димензиите. Концептот е со должина од 4,96 м, широк е 1,96 м и висок 1,44 м. Важно е дека ја користи платформата PPE (Premium Platform Electric), која во иднина, покрај овој модел, ќе ја користат и новите Q5 и Q6, секако во електрични е-трон верзии. Платформата е развиена со Porsche, така што ќе ја користи новиот Macan, а првиот производствен модел ќе биде претставен на пазарот за една година.
Првите впечатоци се дека Ауди нема многу да ги промени производните перформанси. Имено, многумина веќе велат дека новиот A6 може да се види, макар и со мали измени, бидејќи овој има Sportback архитектура со пет врати, па затоа е поблиску до новиот A7.

Најголемите новини во изразот на дизајнот на Ауди се натамошно подобрување на аеродинамиката (cW = 0,22), со поизразен дифузер, затворената предна решетка и поставување нови отвори за ладење на погонот. Нијансата на бојата на Heliosilver со 3Д ефект и поизразената рефлексија и новата генерација на LED светла со дигитална матрица се погрижија за другата страна на концептната приказна. Нивната резолуција е толку добра што фаровите на ѕидот можат, доколку е потребно, да проектираат филм или видео игра.
На задната страна е поставена следната генерација на OLED светла со безброј опции за персонализација на графиката.
Во средината на возилото е батерија со капацитет од 100 kWh, и носи технологија од 800 волти. 10 минути полнење значи и опсег од 300 км, додека полнењето од 5 до 80% трае точно 25 минути. Опсегот е 700 км.
Двата електромотори даваат максимум 350 kW и 800 Nm, што во комбинација со quattro погон значи врвни перформанси. Почетниот модел со еден мотор ќе може да достигне 100 км / ч за помалку од 7 секунди.
И додека моделот на Porsche на платформата PPE (Macan) нема да се произведува во Кина, оние од Audi исто така ќе доаѓаат од Кина, поточно фабриката FAW. Да потсетиме, платформата PPE ќе се користи за модели од големи серии, додека ексклузивците како Audi e-tron GT и Porsche Taycan ќе ја користат платформата J1.