Во однос на силата, понудите се движат од перформансите на GTD. Се напојува со 2.0 дизел мотор од 200 КС и 400Nm, исклучиво во комбинација на седумстепен автоматски менувач.
Претставен е и хибриден GTE, во овој случај станува збор за бензински 1,4 TSI со 150 КС и електричен мотор за синергистички 245 КС и 400 Nm. Трае до 60 км, но само ако се вози до 130 км на час.
И, конечно, неговото величество GTI, а во него е 2.0 TSI со 245 КС и 370 Nm. Тука има стандарден мануелен менувач, а DSG за дополнителна наплата.
Новости за дизајнот е LED лентата на предниот дел, на која се приклучува уште една лента, за GTI во црвена боја, GTD во сребрена боја и хибридната во сина боја. 17-инчните алуминиумски тркала се исто така достапни како стандардни, а со GTI има двоен ауспух и дифузер. GTD има и две издувни цевки на задниот дел, но од едната страна.
Аспирациите на возачот се подредени на суспензијата и на остатокот од механиката според режимите Comfort, Eco и Sport, а во иста насока оди и спортскиот ентериер.
И во кабината, освен разлика во бојата, GTI има управувач со црвени детали, GTD со црна и GTE со сина боја. Дигиталниот кокпит има 10-инчен екран за инфозабава, а тука се сите системи за асистенција и поврзување, прикажани на класичната осумка. Премиерата требаше да биде во Женева за неколку дена , но сега, поради коронавирусот и откажувањето, не е познато , ниту колку ќе чини , ниту од кога почнува продажбата на овие три спортски модели на Голф.