Милијардер бара девојка за да ја однесе на пат околу Месечината

Јапонскиот милијардер Јусаку Маезава, е во потрага по девојка која ќе му се придружи на патување околу Месечината.

Четириесет и четиригодишниот Маезава, која ја продаде својата онлајн модна продавница „Зозо инк“ во конгломератот „SoftBank Group“, бара девојки над 20 години да учествуваат во шоуто, кое ќе се емитува на услугата за стриминг на АбемаТВ.

„Бидејќи чувствата на осаменост и празнина почнаа да ме победуваат, размислувам само на една работа - љубов кон жена“, напиша Маезава на веб-страницата за апликации.

"Сакам да пронајдам животен партнер. Со мојот иден партнер сакам да ширам љубов и мир во надворешниот вселенски свет", продолжува Маезава, кој во 2023 година ќе стане првиот патник што патувал околу Месечината, како дел од програмата на Муск за SpaceX.

Маезава неодамна раскина со 27-годишната актерка Ајаме Горики. Тој, исто така, планира да ги донесе уметниците во просторот околу Месечината за да создадаваат дела во вселената, како дел од проектот што го нарече „Драга Месечина“.

Кандидатите треба да бидат „заинтересирани да одат во вселената, да учествуваат во подготовките за патувања и да сакаат светски мир“, се наведува на веб-страницата.

Крајниот рок за пријавување е 17 јануари, а Маезава ќе го избере својот партнер на крајот на март.

Видео: Успешно полета роботот птица со вистински пердуви

Научници креираа робот со име „PigeonBot“, кој е составен од 40 вистински пердуви и неколку други компоненти.

Додека авионите маневрираат така што ја менуваат позицијата на крилните елементи, птиците тоа го прават со менување на обликот на крилото во зависност од тоа на кој начин летаат.

Токму на тој начин се зголемува ефикасноста на крилјата, па научниците посакаа тие елементи да ги вметнат во летачка машина.

„PigeonBot“ успешно полета и успешно се спушти, што е огромен чекор за еволуцијата на летачките објекти.

Овој летачки робот би тебало да им послужи како инспирација на оние кои конструираат летала но и на оние кои ги проучуваат птиците.

Фолксваген нема да присуствува на саемот во Париз

Германскиот автомобилски гигант и оваа година како во 2018 нема да присуствува на автомобилскиот саем во Париз.

Многу влијателни магазини ја пренесоа информацијата дека Фолксваген нема да се појави на авто- саемот во Париз 2020 годна, што е голем удар за изложбата на автомобили.

Јирген Стакман, еден од директорите за продажба во Фолксваген тоа го потврди во разговор со германските новинари.

„Најверојатно нема да се појавиме во Париз, едноставно имам други планови за оваа година“, кратко објасни Стакман.

ОВој саем секоја година се менува, во парните години е во Париз а вонепарните во Франкфурт.

Саемот во Франкфурт веќе со години губи посетители, на пример во 2017 година имало 810.000 посетители а додека во 2018 биле само 560.000. Поради неприсуството на Фолксваген и оваа година во Париз се очекува пад на посетеноста.

Само пред неколку дена Ламборџини објави дека нема да учествува на саемот во Женева кој е закажан за март месец.

Ова е уште еден доказ дека важноста од појавување на саемите за автомобили се намалува и дека произведувачите се повеќе се одлучуваат самостојно да ги промовираат своите модели и да креираат сопствени изложби.

Тоа се покажало и како поевтино а и помалку се води сметка околу конкурецијата чии штандови на саемите можат да привлечат повеќе внимание.

Инстаграм воведува опција која корисниците долго ја чекаа

Социјалната мрежа Инстаграм полека почна да ја воведува можноста за праќање директни пораки и преку веб страницата.

„The Verge“ пушува дека се работи за тест, а дека опцијата за праќање директни пораки на Инстаграм преку веб страницата ќе им биде овозможена на сите корисници нешто подоцна.

Моментално оваа опција им е достапна на мал процент на корисници.

Праќањето на директни пораки преку веб станицата на Инстаграм ќе функционира на ист начин како и преку апликацијата. Корисниците до директните пораки ќе можат да пристапат од профилот на страницата или преку посебна страница за директни пораки, баш како што е тоа случај со апликацијата. Десктоп нотификациите за директни пораки исто така ќе бидат достапни доколку корисникот ги овозможи во својот интернет пребарувач.

притисни ентер