Почина пејачката на групата Роксет

Шведската пејачка Мари Фредриксон од поп-дуото Роксет почина на 62-годишна возраст, пренесува BBC.

Мари долго време се бореше со тумор на мозокот, објави нејзиниот менаџер. Во изјавата се вели дека таа починала во вторникот, 9 декември, „по 17-годишна битка со ракот“ и дека ќе биде погребана во кругот на најблиското семејство.

Пејачката открила во 2002 година дека имала тумор на мозокот. Лекарите тогаш и дале само 20 проценти шанса да се подобри, но по долгата и агресивна терапија, туморот се повлекол. Поради хемотерапија, таа остана без вид на  едното око и со оштетен слух. Имаше проблеми и да зборува со месеци по хемо терапијата.

Таа зад себе го остави сопругот Микаел Болиос и двете деца, 26-годишната ќерка Инез Јозефин и 23-годишниот син Оскар.

"Времето лета навистина брзо. Не толку одамна, поминувавме денови и ноќи во еден мал стан, споделувајќи невозможни соништа. И каков сон што конечно го добивме за да го споделиме! Чест ми е што го сретнав твојот талент и дарежливост. Цела моја љубов ја испраќам до тебе и твоето семејство „Работите веќе нема да бидат исти“, објави Пер Гесл од Роксет.

Мари Фредриксон, е родена на 30.05.1958 година. Таа беше шведска поп-пејачка, текстописец, пијанистка и сликарка, најпозната како дел од поп-рок дуото Роксет, кое го основаше во 1986 година со Питер Гесл.

Дуото постигна меѓународен успех кон крајот на 1980-тите и почетокот на 90-тите години со Look Sharp! (1988) и Joyride (1991).

Меѓу најпознатите песни на групата Roxette се The Look, Joyride и It Must Have Been Love. Тие го издадоа својот последен заеднички албум во 2013 година.

Првиот хибриден модел од Масерати се очекува во 2020 година

Италијанската компанија Масерати одлучи во понудата да внесе електрични и хибридни возила.

Масерати е на чекор до голема промена која се очекува од сите автомобилски компании. „GranTurismo“ моделот достигна полн животен циклус и ќе биде заменет со нов, потполно електричен автомобил.

Иако не е познато дали овој модел е следниот новитет од Масерати, од компанијата открија дека можеме да очекуваме хибридни и електрични возила.

Нема официјална потврда за тоа кога можеме да ги очекуваме првите хибридни автомобили, но според „Automotive News“ Европа, првиот модел од овој вид доаѓа дури и порано од очекувано- 21 април 2020 на интернационалната автомобилска изложба во Пекинг.

Според нивните тврдења„ извор запознаен со плановите на Масерати“ го открил овој детаљ, но не е разјаснето дали новиот модел ќе биде хибрид.

Изворот не открил никакви детали за хибридниот погонски систем па не се знае точно каков мотор ќе се користи во новиот модел.

Планот на Масерати, според официјалното соопштение вклучува 10 нови или унапредени модели кои ќе се појават од 2020 до 2023 година, па верзиите од моделите „Levante“ и „Quattroporte“ најверојатно се веќе во изработка.

„Ghibli“ ќе биде првиот Масерати модел претворен во електричен, што е изненадувачки со оглед на светската популарност на теренските автомобили.

Новите верзии од моделите „GranTurismo“и „GranCabrio“ ќе бидат целосно електрични и исто така би требало да се појават оваа година.

Добра вест за корисниците на „Windows 7“, сепак ќе добијат ново ажурирање

Корисниците на  „Windows 7“оперативниот систем сепак ќе добијат ново ажурирање, иако поддршката официјално е престаната.

Пропустот кој е направен со последното ажурирање „KB4534310 “ доведе до тоа одредени „Windows 7“ позадини ( оние во „стреч“ мод)  да бидат заменети со обична црна слика.

Едно од решенијата е просто да престане да се користи „Стреч“ опцијата, но Мајкрософт рече дека проблемот ќе биде поправен за оние кои купиле „Windows 7 Extended Security Updates“.

Со други зборови, решението треба да биде достапно за оние кои плаќаат додатна поддршка.

Имаше и некои „теории на заговор“ според кои Мајкрософт на овој начин ги казнува сите оние кои не сакаат од „Windows 7“ да прејдат на „Windows 10“, пишува „Tech Radar“.

Во секој случај, сепак од Мајкрософт решиле дека ажурирањето ќе го добијат сите корисници а не само оние кои плаќаат додатен пакет за ажурирања.

Уште еден криволов на риба од Охридското Езеро

Рибниот фонд во Охридското Езеро во голем дел е на удар на рибокрадци, кои на секаков начн се обидуваат да заработат благодарение на високата цена на ендемичниот вид охридска пастрмка.

Последниот случај на рибокрадство е регистриран пред два дена, од страна на жител на село Пештани.

Понеделникот вечерта во 19:45 часот било сопрено возило марка „Рено", од кое при запирањето излегле две лица, кои веднаш почнале да бегаат и притоа исфрлиле вреќа со две риболовни мрежи и 20 парчиња охридска пастрмка.

Полицијата утврдила дека со возилото управувал 56-годишниот И.Л. од Пештани. Риболовните мрежи и уловената пастрмка, се предадени во Хидробиолошкиот завод. СВР Охрид работи на целосно расветлување на настанот по што ќе поднесе соодветна пријава.

Моментално Охридското Езеро практично е без стопан откако Владата го раскина договорот за концесија со фирмата „Летница-Белвица" поради утврдени нерегуларности во работењето, односно непродржување кон одредбите од договорот, меѓу кои и ставката физичка заштита на рибниот фонд во езерото.

Јавна тајна во Охрид е дека индивидуално, но и групи лица организирано вршат криволов во езерото, од кои мал број случаи рибокрадство имаат судски епилог со соодветни казнени марки.

Рибарите дури обвинуват дека криминал има и во процесот на порибувањето на езерото со охридска пастрмка, дека дел од подмладокот одгледан во институциите и платен со државни средства завршува во приватни рибници. /МИА.

притисни ентер