Со воведувањето на системот за автономно возење, возачите ќе изгубат од важноста, но сигурно нема да исчезнат. Кога станува збор за продавачите на автомобили, тешко е да се каже каква е нивната судбина. Ако е според Hyundai, тие стануваат непотребни затоа што го имаат DAL.

ДАЛ помага да се поврзете со искуството или едноставно е сервисен робот. И не е тука за да ги замени сите оние непрофесионални дилери кои не можат да се пофалат со најдобро познавање на предметот на продажбата, па дури и да ве убедат да купите автомобил. Причината за неговото појавување е секако пандемијата, и ова е начинот на кој Hyundai сака да понуди поголема безбедност во своите салони.
„Со постојан напредок и развој, DAL обезбедува пријатно искуство за нашите клиенти во неконтактно опкружување“, вели Донг Џин Хјун, раководител за роботика во Hyundai.
Роботот е висок само 1.160 мм и тежок 80 кг, а неговата листа на карактеристики вклучува препознавање лице, познавање на повеќе јазици, но и можност за комплетно претставување на опсегот на Hyundai. Договарање и вадење дополнителни попусти не се во неговиот алгоритам на акција.

ДАЛ веќе го добил првиот ангажман во салонот на Хјундаи во Сеул, а понатамошното ширење на идејата ќе зависи пред се од реакциите на потенцијалните клиенти, односно од ефикасноста на продажбата на роботот.