Дали од домашен притвор Катица Јанева може да влијае во случајот „Рекет“?

Дали со излегувањето од притвор Катица Јанева може да ја загрози истрагата и да влијае во случајот „Рекет“?.Таа има забрана за контакт со останатите обвинети во случајот, но во домот на нејзиниот син може да без никакви пречки да прима останати гости.

Дали од домашен притвор екс специјалната обвинителка Катица Јанева може да влијае врз случајот Рекет? Откако Русковска ја заврши истрагата и поднесе обвинение како основ за притвор на Јанева остана само опасноста од бегство, но Апелација смета дека за тоа не е неопходно да биде во истражниот затвор во Шутка.

Експертите велат дека во оваа фаза од постапката и во услови кога Јанева веќе не е обвинител и не може да го повтори делото одлуката на Апелација не е за изненадување.

Влијанието може да биде извршено на милион начини. Но бидејќи истрагата е завршена, а притворот и беше определен поради можноста од влијание врз истрагата, сметам дека со изречената мерка може да се неутрализира влијанието врз сведоци и лица инволвирани во случајот.

Судењето за Рекет почнува на 3 декември, а според одлуката на судот Јанева во домашен притвор ќе биде до 19ти декември кога повторно ќе треба да се одлучи дали ќе опстои истата мерка на претпазливост или ќе биде заменета со друга.

Домашниот притвор е честа алтерантивна мерка за затворскиот.. за тоа време, полицијата има обврска неколку пати во денот да прави проверки дали обвинетитот е дома.. Мерките вообичаено се почитуваат, но има и слуачаи кога обвинетите се даваат во бегство.. последен таков случај беше минатата недела, кога полицијата при рутиснка контрола утврди дека избегал Драганчо Стоимнеов, викан Дацо Белски... Претходно опд домашен притвор избега и Никола Војминовски, еден од осудените за обид за убиство на Зијадин Села.

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер