Епохално откритие: На месечината на Јупитер се најдени извори на водена пареа (ВИДЕО)

Пред 40 години, вселенското летало Војаџер ги сними првите подетални фотографии на Европа, една од 79 месечини на Јупитер.

Потоа Војаџер откри пукнатина со кафеава боја што се чинеше дека ја зафаќа цела Европа, а научниците почнаа да истражуваат што точно значи и како се појавила.

Наскоро беше откриено дека тоа може да укаже на скриен океан под ледената површина, од каде водата излегува на површината преку гејзери. Но, астрофизичарите досега не успеале да ја докажат емпириски оваа хипотеза, односно да потврдат дека овие планетарни гејзери навистина содржат молекули на вода, пренесува НАСА.

Но, неодамна, меѓународен истражувачки тим од центарот за вселенски летови на НАСА, Годард во Мериленд, за прв пат сними водена пареа над површината на Европа. Оваа појава била забележана на месечината на Јупитер преку еден од најголемите телескопи на Хаваи - телескопот Кек.

Со помош на неговиот спектрограф, научниците го испитале хемискиот состав на планетарната атмосфера. Поточно, молекулите на вода, кога се во интеракција со сончевото зрачење, испуштаат специфични фреквенции на инфрацрвена светлина.

Потврденото присуство на водена пареа укажува на три можни опции: а) под ледената површина на Европа постои океан со вода што може да биде двојно поголема од Земјата

б) под површината на Европа има плитки резервоари на растворен мраз

в) силното зрачење од Јупитер ги крева честичките на вода од замрзнатата површина (оваа можност е најмалку веројатна затоа што неодамнешните студии покажаа дека таков механизам не би можел да биде извор на забележаната водена пареа).

„Низ целиот соларен систем, можеме да најдеме две од трите основни компоненти за развој на живот: основни хемиски елементи (јаглерод, водород, кислород, азот, фосфор и сулфур) и извори на енергија. Но, третата компонента, проточно вода, не е лесно да се најде надвор од нашата планета “, изјави научникот Лукас Паганини.

„Иако сè уште не сме откриле директно вода за пиење, ја најдовме следната најдобра работа: пареа“, додаде тој.

Три возила учествуваа во несреќата на патот Штип-Радовиш кај патоказот за село Љуботен

Тешка сообраќајна несреќа вечерва во 21:30 часот се случи на патот Штип-Радовиш, во која учествувале три возила.

Портпаролот на СВР-Штип, Гордана Панајотова за МИА вели дека несреќата се случила кај сообраќајниот знак за селото Љуботен, според првичните информации од терен има повредени и во оваа несреќа, а се повикани и пожарникарите, со цел да ги издават повредени лица.

Повеќе детали околу несреќата најавуваат за утре.

Ова е втора сообраќајна несреќа на патот Штип-Радовиш и тоа во рок од само неполни два часа. МИА претходно информираше за несреќата, која се случи по 19 часот во близина на селото Лакавица во којашто, според директорот на Клиничка болница-Штип, Ален Ѓеорѓијев повредени se 13 лица, од кои 11 се мигранти и две се жени, македонски државјани. Според она што го видовме на лице место несреќата се случила меѓу две возила марка Мерцедес.

Мигрантите се транспортирале во багажникот во самиот автомобил. Овие две возила излетале од коловозот на десната страна во правец Штип-Радовиш. Според првичните информации од полицијата, возачот на мигрантите побегнал од местото на несреќата. /МИА

Тешка сообраќајка вечерва во близина на штипското село Лакавица, повредени 13 лица

Тринаесет лица се повредени во тешка сообраќајна несреќа која се случи вечерва во близина на штипското село Лакавица во која чествувале две возила, од кои во едното се превезувале мигранти.

Портпаролот на СВР Штип Гордана Панајотова потврдува дека во несреќата учествувале две возила, меѓутоа повеќе детали како се случила не може да даде, бидејќи во тек е увидот од страна на истражните органи.

Директорот на Клиничка болница Штип Ален Георгиев за МИА вели дека во болницата се хоспитализирани 13 лица, од кои 11 се мигранти и двајца се македонски државјани.

Според она што му е презентирано од страна на дежурните лекари, прв впечаток е дека ниту еден од повредените не е во животозагрозувачка состојба, но во тек се прегледите и снимањето со цел да им се утврдат повредите.

Првично станува збор за мигранти од Пакистан, а мигрантите кои се во моментов во болницата во Штип ќе бидат примени на две одделенија, на ортопедија и на хирургија. Георгиев вели дека во текот на ноќта мигрантите ќе бидат и тестирани за КОВИД-19.

Повеќе детали околу несреќата се очекува вечерва или во текот на утрешниот ден. /МИА

Фото: Најзгодната медицинска сестра на светот!!

Лорен Дреин Каган е медицинска сестра, фитнес модел и персонален тренер.

Атрактивната русокоса станала светски позната кога ги објавила своите мемоари како член на контроверзната „ Westboro“ баптистичка црква.

Атрактивната Лорен има повеќе милиони фанови на социјалните мрежи, секако поради својот изглед.

За многумина од нејзините фанови таа е „најсексапилната медицинска сестра на Инстаграм“. На оваа социјална мрежа Лорен има повеќе од 4 милиони следбеници.

Иако понекогаш Лорен работи и 13 часа на ден, секогаш наоѓа време за интензивен тренинг со кои ја одржува својата совршена става.