Во однос на продажбата, Astra е вториот модел на Opel, веднаш зад Corsa, што јасно ја покажува важноста на овој автомобил.
Најмалите промени се оние што може да се видат со голо око. Малку изменетата предна маска и браници не е забележлива.
Сепак, со изменетата шасија, овие „мали нешта“ значително влијаеја на аеродинамиката. Коефициентот на влечење е намален на 0.26 за хечбекот и 0,25 за Спортскиот Турер.
Потрошувачката и ниската емисија се најважните елементи на новата Astra..
Рестализираниот модел доаѓа со нови мотори според стандардите EURO 6 D-TEMP. Сите мотори се со три цилиндри; бензин 1.2 и 1.4 и единствениот дизел во опсег од 1,5 литар.
Најмал во опсегот на нови мотори е 1,2 бензинец. Достапен е на три нивоа на моќност - со 110, 130 и 145 коњски сили.Овој мотор е спарен со шест степен мануелен менувач и сите три верзии испуштаат 99 грама CO2 на километар.
Вториот бензин има зафатнина од 1,4 литри и е достапен со автоматски CVT менувач и само во верзијата 145 КС.Не помалку интересен е единствениот дизел што се нуди. Доаѓа како замена за четирицилиндричниот 1.6 мотор и има 107 и 122 КС.
Помоќна верзија може да се купи и со деветстепен автоматски менувач, што ја прави Astra уникатна во C сегментот на автомобилот.И двете моќни верзии спарени со рачен менувач имаат емисија на CO2 од 95 грама на километар.
Се очекува новите модели на Астра да се појават кон крајот на годинава , со цена под 20 000 евра , додека дизел варијантата ќе биде поскапа за илјада евра.