Пронајден нов, чуден вид вирус , што еволуира на различен начин

Јапонските виролози во примерок од свински измет забележале нов вид вирус , што би можел да биде показател за сосема друга еволуција на овие заразни честички.

И покрај тоа што научниците спорат дали станува збор за живи или неживи организми , научниците сепак се согласуваат дека вирусите се составени од нуклеинска киселина и дека им е потребна здрава клетка за да се размножуваат.

Сега научниците од јапонскиот универзитет за земјоделство и технологија во Токио (ТУАТ) откриле досега непознат вирус кој му се спротивставува на досегашното толкување.

„Рекомбинантниот вирус што го најдовме нема структурни протеини. Што значи дека овој вид вирус не може да направи вирусни честички“, рече вирологот на ТУАТ, Тетсуја Мизутани.

Тоа е еден вид ентеровирус Г (ЕВ-Г), кој припаѓа на семејството пиканавирус. Вирусот ЕВ-Г бил откриен порано, но сега е пронајдена „нова, неисправна“ варијанта која има непознати гени за поддршка, наместо вообичаени вирусни структури.

Ова би значело дека овој нов вид, наречен ЕВ-Г тип 2, не може сам да влезе во клетката домаќин. Значи, прашањето е сега како се репродуцира овој вирус и како воопшто постои.

Во своето истражување, јапонските научници презентираат едно интересно решение за овој проблем, а тоа е дека новиот вирус еволуирал за да користи други вируси од кои позајмува структурни протеини за да се репродуцира. Докази за поддршка на оваа теорија е дека биле пронајдени ЕВ-Г тип 2 и тип 2 во свински измет.

„Бидејќи рекомбинантен тип 1 ЕВ-Г е откриен во истиот фекален примерок како и новиот рекомбинантен тип 2 ЕВ-Г, можно е типот 1 ЕВ-Г да послужил како додаток на вирусот на репродукција“, објаснуваат истражувачите.

Се разбира, таквата хипотеза предизвикува дополнителни прашања, бидејќи за виролозите засега не е познато како може вирусот да земе од друг подтип структурни протеини и да го репродуцира.

„Можеби гледаме во една поинаква еволуција на вирусот“, рече Мизутани.

„Се уште не знаеме од каде потекнува овој нов вирус, како ги инфицира клетките и како ги развива своите вирусни честички. Во нашето идно истражување ќе се обидеме да ги решиме овие мистерии“, додаде тој.

Истражување за нов вид вирус е објавено во списанието Infection, Genetics and Evolution.

Членовите на Колдплеј ја прекинаа светската турнеја , причината е чудна

Бритискиот бенд Колдплеј реши да паузира со турнејата на која го промовира нивниот последен албум, наведувајќи дека концерттите имаат негативно влијание врз животната средина.

Крис Мартин за Би-Би-Си изјави дека нема да има турнеја за овој албум и дека групата ќе паузира една година или две, додека бендот не најде начин да ја направи својата турнеја не само еколошки одржлива, туку и еколошки корисна.

„Сите ние треба да ја завршиме работата на најдобар можен начин и да дадеме се од себе. Сакаме нашите идни патувања да имаат позитивно влијание врз животната средина“, рече фронтменот на Колдплеј.

Британскиот бенд во моментот е во Аман, главниот град на Јордан, каде го претставува новиот албум со тоа што ќе одржи два концерти кои во живо ќе се пренесуваат преку YouTube.

Концертите се закажани за деенска. Едниот ќе се одржи во зори, а другиот на зајдисонце. Двата дела на концертот ги претставуваат двата дела на нивниот нов албум, ,,Секојдневен живот”.

Во интервју за BBC, Мартин објасни дека тој и неговите колеги го избрале Jордан за да го претстават албумот затоа што се наоѓал некаде на средина на планетата и затоа што таму обично не одржуваат концерти . Тој додаде дека нивниот албум ја претставува глобалната перспектива на групата.

„Ако сте имале привилегија да патувате низ светот, тогаш знаете дека сите доаѓаме од исто место. На многу нежен британски начин, овој албум не сака да прави разлика меѓу кој било човек на планетата“, рече тој.

Колдплеј последен пат го обиколи светот во 2016 и 2017 година со турнеја наречена „Глава полна соништа“, која се состоеше од 122 концерти на четири континенти.

„Нашата следна турнеја ќе биде најдобрата можна верзија на турнеја што е еколошка“, рече Мартин.

Тој смета дека најтежок дел од турнејата ќе биде авионскиот лет затоа што тие сакаат концерти каде нема да се користи пластика и концерти каде ќе се користи соларна енергија.

WWF (WFP) ја поздрави нивната иницијатива, објаснувајќи дека е супер што светски познатите sвезди се борат за да ја заштитат планетата.

Групата ќе одржи концерт во Лондон на 25 ноември и сите приходи ќе бидат донирани во добротворна организација за животна средина.

Најсилниот електричен болид излезе на пат (ВИДЕО)

Со неверојатни 2000 КС , Лотус Евија не е само најсилен електричен , туку и најсилен сериски автомобил на светот.

Со тоа, Лотус со малку го победи и Римац, а во Норфолк сега решија да покажат дека Евија не е само празна (дизајнерска) приказна. Првиот електричен Лотус изгледа страшно, а таков е и на асфалт.

Евиа е автомобил што ќе ги проголта лајковите на љубителите на Лотус, и покрај електричниот погон. Од Лотус најавија дека Евија е во продажба следната година. Само 130 ќе се произведат и секој примерок ќе достигнува 200 км на час за шест секунди и ќе вози до 340 км на час. Цената е прилично ,,скромна” -  1,5 милиони фунти.

Доналд Трамп го одликуваше таткото на Анџелина Џоли

Претседателот на САД, Доналд Трамп, вчера го одликува актерот Џон Војт, еден од неговите неколкумина приврзаници во Холивуд, со Национален медал за уметност, нарекувајќи го „една од најголемите живи легенди на филмот“.

„Вие сте голем актер“, истакна Трамп на церемонијата на Белата куќа. „Џон е исклучително квалитетен актер и, случајно, некој што навистина го сакам“, додаде тој.

Осумдесетгодишниот актер, татко на актерката Анџелина Џоли се прослави со улогата во филмот „Полноќен каубој“ (1969), во кој глуми со Дастин Хофман.

"Фантастичен филм!" извика американскиот претседател додека звукот од оригиналната филмска лента се слушаше низ Белата куќа.

Џон Војт ќе биде запаметен и по неговата улога во филмот ,,Ослободување” од 1972 година со Берт Рејнолдс. Тој во 1978 го доби Оскар за најдобра улога во филмот ,,Враќање на воините”.

Откако во пролетта 2016 година објави дека го поддржува магнатот на недвижнини, во кампањата не престана да се фали со приврзаноста кон Трамп. "Јас, Џон Војт, можам да кажам без сомнение дека Доналд е забавен. Тој сака да се шегува. Тој е чуден, но пред сè, тој е чесен човек".

Тој повеќе пати ја повтори својата безусловна поддршка за републиканскиот милијардер, оценувајќи во мај 2019 година дури и дека е „најголемиот претседател по Абрахам Линколн“.