Пронајден нов, чуден вид вирус , што еволуира на различен начин

Јапонските виролози во примерок од свински измет забележале нов вид вирус , што би можел да биде показател за сосема друга еволуција на овие заразни честички.

И покрај тоа што научниците спорат дали станува збор за живи или неживи организми , научниците сепак се согласуваат дека вирусите се составени од нуклеинска киселина и дека им е потребна здрава клетка за да се размножуваат.

Сега научниците од јапонскиот универзитет за земјоделство и технологија во Токио (ТУАТ) откриле досега непознат вирус кој му се спротивставува на досегашното толкување.

„Рекомбинантниот вирус што го најдовме нема структурни протеини. Што значи дека овој вид вирус не може да направи вирусни честички“, рече вирологот на ТУАТ, Тетсуја Мизутани.

Тоа е еден вид ентеровирус Г (ЕВ-Г), кој припаѓа на семејството пиканавирус. Вирусот ЕВ-Г бил откриен порано, но сега е пронајдена „нова, неисправна“ варијанта која има непознати гени за поддршка, наместо вообичаени вирусни структури.

Ова би значело дека овој нов вид, наречен ЕВ-Г тип 2, не може сам да влезе во клетката домаќин. Значи, прашањето е сега како се репродуцира овој вирус и како воопшто постои.

Во своето истражување, јапонските научници презентираат едно интересно решение за овој проблем, а тоа е дека новиот вирус еволуирал за да користи други вируси од кои позајмува структурни протеини за да се репродуцира. Докази за поддршка на оваа теорија е дека биле пронајдени ЕВ-Г тип 2 и тип 2 во свински измет.

„Бидејќи рекомбинантен тип 1 ЕВ-Г е откриен во истиот фекален примерок како и новиот рекомбинантен тип 2 ЕВ-Г, можно е типот 1 ЕВ-Г да послужил како додаток на вирусот на репродукција“, објаснуваат истражувачите.

Се разбира, таквата хипотеза предизвикува дополнителни прашања, бидејќи за виролозите засега не е познато како може вирусот да земе од друг подтип структурни протеини и да го репродуцира.

„Можеби гледаме во една поинаква еволуција на вирусот“, рече Мизутани.

„Се уште не знаеме од каде потекнува овој нов вирус, како ги инфицира клетките и како ги развива своите вирусни честички. Во нашето идно истражување ќе се обидеме да ги решиме овие мистерии“, додаде тој.

Истражување за нов вид вирус е објавено во списанието Infection, Genetics and Evolution.

Фото: Ким Кардашијан драстично го промени изгледот

Најпознатата американска старлета Ким Кардашијан драстично го променила својот изглед.

Ваква боја на косата Ким немала никогаш.

За само неколку дена по трет пат е главна тема во светскиот шоу-бизнис. Прво јавноста дозна дека Ким и нејзиниот сопруг Канје Вест станале милијардери, потоа дека можеби тие двајца наскоро ќе влезат во претседателскиот кабинет. Сега Ким е актуелна во медиумите поради тоа што станала црвенокоса.

Популарната старлета со бујни облини на својот профил на Инстаграм објавила селфи на кое ја по прв пат ја покажала новата боја на косата.

Видео: Китови во Јадран!?

Во близина на брегот на Јадранското море во Хрватска забележани биле две големи суштества, два кита.

Залутаните китови предизвикале страв меѓу туристите во Корчула. Китовите пливале на околу 150 метри оддалеченост од брегот во близина на стариот град во Корчула.

Огромните цицачи кратко пливале крај брегот и потоа го продолжиле својот пат кон отвореното море.

Појавата на китови во близина на брегот предизвикала страв меѓу туристите.

-Некои коментирале дека веќе нема да влезат во морето и да пливаат.

Покрај во Корчула китовите биле видени и од месното население и туристите во Ново Винодолско.

Италијанец погоди „шестка“ и доби 60 милиони евра

Среќен Италијанец е побогат за фантастични 60 милиони евра.

Анонимен Италијанец играл „ SuperEnalotto" и погодил „шестка“ за добивка од 60 милиони евра.

Добитните броеви биле 16, 24, 29, 53, 73 и 88, „ Jolly" бројот бил 62, а суперстар“ бројот бил 50 .

Среќниот добитник неверојатната награда од 60 милиони евра ја добил со вложени само три евра.