„Cayenne Turbo S E-Hybrid“ и „Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé“ ја нудат моќта од 500 kW (680 КС), преку интелигентната интеракција на четирилитарскиот V8 мотор (404 kW / 550 КС) и интегриран електричен мотор со осумстепениот менувач Tiptronic S (100 kW / 136 КС).
Максималниот вртежен момент на системот од 900 Nm е достапен при најмало притискање на педалот за гас.
Двата модела забрзуваат од 0 до 100 км на час за 3,8 секунди и достигнуваат максимална брзина од 295 км на час.
„Cayenne Turbo S E-Hybrid“ и „Turbo S E-Hybrid Coupé“ можат да возат до 40 километри на само електричен погон.
Покрај двата врвни модела, хибридниот опсег од Porsche сега го вклучува и новиот „Cayenne E-Hybrid Coupé“ со системска моќност од 340 kW (462 КС), вртежен момент од 700 Nm и електричен опсег до 43 километри.
Во моделите Cayenne Turbo S E-Hybrid, електричниот мотор се наоѓа помеѓу V8 моторот и осумстепениот менувач Tiptronic S. Двата мотора се меѓусебно поврзани преку спојката за менувачот и хибридниот модул, наведен како „Electric Clutch Actuator“ (ECA). Во режимот на возење со Електрична моќ, електричниот мотор може самостојно да го придвижува возилото до максимална брзина од 135 км на час.
Литиум-јонската батерија е инсталирана под подот на товарниот простор и има капацитет од 14,1 kWh. Високонапонската батерија може да се наполни целосно во рок од 2,4 часа со стандардниот полнач за напојување AC од 7,2 kW кога користите 400-волтска врска со осигурувач од 16 засилувачи.
Процесот на полнење трае шест часа од конвенционалниот домашен штекер со рејтинг од 230 волти и 10 засилувачи.