Откриени најстарата ѕвезда во вселената и 39 масивни древни галаксии

Астрономите неодамна дошле до фасцинантни факти поврзани со далечното минато на нашата вселена.

Не само што успеале да откријат 39 масивни древни галаксии, кои претходно не биле познати, туку е откриена и ѕвезда стара колку и нашата вселена.

Имено, ѕвездата црвен див – „ SMSS J160540.18–144323.1", која се наоѓа на околу 35000 светлосни години оддалеченост има најмала количина на железо меѓу сите досега анализирани ѕвезди во нашата галаксија, пренесува „ Science Alert".

Тоа мало количество на железо значи дека станува збор за една од најстарите ѕвезди во целата вселена. Ѕвезда која најверојатно и припаѓа на втората генерација ѕвезди  по „Големата експлозија“ која се случила пред околу 13,8 милијарди години.

-Оваа анемична ѕвезда, која најверојатно се формирала само неколку стотини години по „Големата експлозија“, има количество на железо 1,5 милиони пати пониско од количеството на железо кое го има Сонцето, објаснува  астрономот Томас Нордлендер од Австралискиот национален универзитет.

Според анемичноста на ѕвездите можеме да ја процениме нивната старост. Поради тоа што во раната вселена скоро воопшто немало метали. Првите ѕвезди се состоеле во главно од водород и хелиум и се смета дека биле многу масивни, жешки и со краток век. Овие ѕвезди се водат како „Популација Три“ но нив никогаш не сме ги виделе и најверојатно нема ни да ги видиме. Но, можеме да ги забележиме ѕвездите од следната генерацијата, меѓу кој спаѓа и ново откриената „"SMSS J160540.18–144323.1", на основа на кои можеме да утврдиме и како изгледале првите ѕвезди во вселената,  дополнил угледниот астроном.

Друга  група на научници користејќи опсерватории од Земјата но, и од вселената  забележала древни галаксии. Според научниците ова е првото вакво откритие на вака голем број на прастари галаксии, пишува „СНН“.

-Сега прв пат откривме вака голема популација на огромни галаксии кои настанале во текот на првите две милијарди години од настанувањето на вселената, која сега е стара 13,7 милијарди години. Тие досега за нас беа невидливи, изјавил астрономот Тао Ванг од Универзитетот Токио и Јапонската национална астрономска опсерваторија.

Експлодира астероид во близина на Земјата (ВИДЕО)

Парче астероид што експлодира во близина на Земјата е на дното на едно од Големите езера во Северна Америка.

Астероидот летал кон нашата планета од правецот на Марс и влегол во атмосферата оставајќи зад себе огнена трага. Многу очевидци изјавиле дека виделе огнена топка на небото како минува половина милион милји пред да падне во езерото во вторникот вечерта, пренесува РТ.

Питер Браун, научник кој проучува метеори, тврди дека траекторијата на овој вселенски камен открива дека дошол од астероиден појас веднаш зад Марс.

Астрономот од Универзитетот во Западен Онтарио сподели снимка од опсерваторијата на Твитер, а може да се види како овој астероид го осветлува ноќното небо.

Дури и најмалите парчиња метеори блескаат затоа што се запалуваат кога влегуваат во атмосферата на нашата планета. Браун проценува дека ова парче е всушност дел од многу поголем метеор и смета дека е голема како топче за софтбол.

Американското метеоролошко друштво објави дека најмалку 20 луѓе го виделе овој астероид од разни локации на брегот на Северна Америка.

Засега нема информации дека астероидот наштетил на нечиј имот.

Обединетите нации стравуваат дека астероид во иднина би можел да ги погоди густо населените области на Земјата, па 30 јуни беше назначен за Меѓународен ден на астероидите за да се подигне свеста за таков потенцијално катастрофален настан.

Што се случува со Мадона- ја прекинува турнејата и постојано користи екстремни третмани за опуштање (ВИДЕО)

Иако духот може да остане младешки засекогаш, сепак телото го трпи товарот на годините.

Влегувајќи во када полна со мраз, Мадона, која сега има 61 година, направи болна гримаса за тоа што и се случува во моментот, додека нејзиното дваесет и петгодишно момче, танчарот Ахмалалик Вилијамс, внимателно ја следи седнат до  неа.

Светската турнеја на Мадона во  Америка и Европа, која ќе трае 93 дена, е извонреден напор за секој изведувач, а особено за некој кој има 61 година.

Турнејата  ,,Мадам Х” започна во септември, проследена со низа откажани настапи. Досега има осум концерти што не се одржале , а биле прекинати на барање на лекарот бидејќи Мадона се борела со „голема болка“ и исцрпеност, и покрај низата третмани кои вклучуваат трансфузија на крв, ледени бањи и масажи.

Со богатство од 400 милиони фунти и над 300 милиони продадени албуми, кралицата на поп музиката не мора никому да се докажува. Сепак, станува збор за нејзината решеност дека концертите мора да продолжат , а не од желбата да заработи повеќе пари или да добие уште поголема слава, пренесува Mirror.

Пред да го откаже наредниот концерт , Мадона им порача на своите фанови: „Да се ​​прави концерт секоја вечер ми носи толку многу радост што откажувањето го доживувам како вид казна. Болката што моментално ја чувствувам е преголема и треба да се одморам и да го послушам советот на лекарот за да можам да се вратам посилна и подобра. Иако настапите на Мадона досега биле организирани во огромни арени, овој пат концертите се изведуваат во театри каде сцената е поблиску до седиштата, со цел да се поврзе поп-sвездата со нејзината публика. На концертите, мобилните телефони не смеат да вклучени за публиката да биде фокусирана на настаните на сцена и да уживаат во концертот, за кој издвоиле од 50 до 750 долари.

Георгина на Роналдо танцува салса во тесни хеланки (ВИДЕО)

Додека Кристијано Роналдо не се поти на теренот во дресот на Јувентус, неговата скоро 10-годишна девојка Георгина Родригез обожава да танцува, особено салса.

Во видеото на Јутјуб, Шпанката танцува занесено во сиви хеланки и потпетици.

Фановите ја опсипаа со коментари за нејзиниот изглед, како и вештината на танцување.

Cuando te permites lo que mereces, atraes lo que necesitas. 🌸Buen día 🌸 @aloyoga 🌍

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

Георгина танцува во школата за танц Скула ди Бало Сампаоли. Покрај танцувањето, таа редовно оди во теретана и од таму речиси секој ден ги известува следбениците на Инстаграм.

🧜🏽‍♀️ @aloyoga