Астрономите открија две ѕвезди кои се вртат една околу друга со неверојатна брзина (ВИДЕО)

На само 7,800 светлосни години од Земјата, откриени се две мртви ѕвезди кои се вртат околу себе со огромна брзини.

Нивните орбити се толку блиску што нивниот орбитален период, кога ќе се свртат една околу друга, трае само 6.91 минути , што е најкраток досега регистриран таков период во појавата на двојна ѕвезда.

Системите со двојни ѕвезди или бинарни ѕвезди се две ѕвезди кои се подложени на реципрочни гравитациони дејства околу заедничкиот центар на масата. Овој двоцифрен брз двоен систем е наречен J1539, пишува Science Alert.

Станува збор за бели џуџиња или мртви ѕвезди кои првично биле десет пати поголеми од Сонцето. Доколку биле помасивни, на крајот од својот живот тие ќе се трансформираа во неутронска ѕвезда или во црна дупка.

Двата бели џуџести битови од бинарниот систем J1539 постојано се приближуваат една до друга, околу 26 сантиметри на ден. Тоа значи дека ќе бидат потребни уште 130.000 години за нивниот орбитален период да биде само 5 минути. Потоа драматично се зголемува преносот на маса од секундарната кон главната ѕвезда, која може да заврши на два начина.

Ако масовниот трансфер е стабилен, двете ѕвезди ќе бидат малку одделени и примарната ѕвезда полека ќе почне да го топи предметот од средината. Но, ако преносот не е стабилен, тогаш ќе се поврзат како две бели џуџиња и ќе има вистинско шоу: редок тип на Коронеа Бореалис, или пулсирачки објект сличен на помалку масивната I супернова. Тоа би можело да биде неверојатна сцена ако човештвото е доволно среќно за да преживее уште 130.000 години.

Драстична промена: Тања Савиќ стана русокоса

Пеачката Тања Савиќ од почетокот на својата кариера не експериментираше многу со својот изглед.

Таа е препознатлива по својата црна коса, меѓутоа пеачката на социјалните мрежи покажа каква промена направила.

-Драги мои, сакам да ја најавам долго очекуваната песна. Доаѓа песна која ќе го растопи и најтврдото срце. Спотот само што не е завршен, до тогаш уживајте во фотографиите. Очекувајте нешто сосема поинакво од она што до сега сум го работела, порача Тања.

Нејзините фанови се воодушевени од новиот изглед.

Фото: Северина има иста чанта како Меган Маркл

Северина овој викенд објави фотографии од Монте Карло каде што отпатувала со својот сопруг Игор.

Хрватската пеачка изненади многумина со својот стајлинг на последните фотографии.

На фотографиите се гледа скапоцена кожна чанта од уругвајската дизајнерка Габриела Хеарс  каква што има и војводката Меган.

Оваа чанта чини околу 1800 евра.

Јагуар претстави седишта кои симулираат одење

Голем број на возачи по долго патување чувствуваат болка во лумбалниот дел од рбетот и рамената.

Експертите советуваат почести паузи за време на подолгите патувања, за да се избегнат воспалувања и повреди кои настануваат поради неудобно седење.

Конструкторите од компанијата Јагуар осмислија нов тип на автомобилско седиште. Иновативниот производ симулира движења  слични на оние кои настануваат кога одиме.

Седиштето моментално се тестира во одделна компанија задолжена за производство на ентериер на возила.

За време на возењето ова седиште се помрднува и создава вибрации кои симулираат чекорење. Со тоа се намалува здравствениот ризик од долго седење зад воланот. Седиштето се прилагодува на анатомијата на телото на секој возач и патник.

Според податоците од Светската здравствена организација, повеќе од една четвртина од луѓето на планетата поминуваат премногу време во седечка положба. Тоа предизвикува сериозни оштетувања на мускулите на нозете, деформирање на колковите и рбетот. Професионалните возачи се посебно загрозени, затоа што работниот ден го проаѓаат зад волан во подолги временски интервали.

Компанијата Јагуар со своите иновации сака да го унапреди здравјето на своите купувачи.