Астрономите открија две ѕвезди кои се вртат една околу друга со неверојатна брзина (ВИДЕО)

На само 7,800 светлосни години од Земјата, откриени се две мртви ѕвезди кои се вртат околу себе со огромна брзини.

Нивните орбити се толку блиску што нивниот орбитален период, кога ќе се свртат една околу друга, трае само 6.91 минути , што е најкраток досега регистриран таков период во појавата на двојна ѕвезда.

Системите со двојни ѕвезди или бинарни ѕвезди се две ѕвезди кои се подложени на реципрочни гравитациони дејства околу заедничкиот центар на масата. Овој двоцифрен брз двоен систем е наречен J1539, пишува Science Alert.

Станува збор за бели џуџиња или мртви ѕвезди кои првично биле десет пати поголеми од Сонцето. Доколку биле помасивни, на крајот од својот живот тие ќе се трансформираа во неутронска ѕвезда или во црна дупка.

Двата бели џуџести битови од бинарниот систем J1539 постојано се приближуваат една до друга, околу 26 сантиметри на ден. Тоа значи дека ќе бидат потребни уште 130.000 години за нивниот орбитален период да биде само 5 минути. Потоа драматично се зголемува преносот на маса од секундарната кон главната ѕвезда, која може да заврши на два начина.

Ако масовниот трансфер е стабилен, двете ѕвезди ќе бидат малку одделени и примарната ѕвезда полека ќе почне да го топи предметот од средината. Но, ако преносот не е стабилен, тогаш ќе се поврзат како две бели џуџиња и ќе има вистинско шоу: редок тип на Коронеа Бореалис, или пулсирачки објект сличен на помалку масивната I супернова. Тоа би можело да биде неверојатна сцена ако човештвото е доволно среќно за да преживее уште 130.000 години.

Фото: Лепа Брена во бикини

Балканската музичка ѕвезда Лепа Брена со семејството веќе неколку недели летува во монденското Монако.

Брена на своите фанови на социјалните мрежи редовно ги информира за своите активности во монденското летувалишти. Една фотка посебно ги воодушеви нејзините машки фанови.

Атрактивната пејачка која наското ќе наполни 60 години покажа дека за неа годините се само обична бројка.

Брена ги воодушеви фановите со фотографијата на кмоја позира на јахта во црно костим за капење кој го истакна нејзиното негувано и бујно деколте.

На плажа во Италија се породи жена која не знаела дека е бремена?!

45- годишна Австралијка која со семејстбото летувала во Италија се породила на плажа, а не знаела дека е бремена, пренесува „ Hafington Post".

Жената се породила на 1 август но веста е објавена денеска откако мајката и бебето здрави ја напуштиле болницата.

Машкото бебе е седмо дете на брачната двојка од Австралија која со години летува во местото Католици во близина на Римини, на италијанскиот брег на Јадранското море.

Мајката не знаела дека е бремена, почувствувала слабост и дури кога започнало породувањето сфатила што се случува.

Според медиумите, таа се породила на плажа а во необичното породување голем удел имала бабица која случајно се нашла меѓу посетителите на плажата.

Брачната двојка откако мајката и бебето зџдрави си заминале од болница на детето одлучиле да му го дадат името Паоло, по момчето дежурен спасител на плажата кое исто така многу и помогнало на мајката при необичниот настан.

Фото: Гола трудница, УФЦ убавица без ниту едно парче облека на себе

Една од најпозмнатите девојки во рингот,УФЦ убавицата Аријани Селестеје одлучила да позира гола и да го покаже својот труднички стомак.

Фотката атрактивната спортистка веднаш ја споделила и на својот Инстаграм профил.

Популарната УФЦ убавица и манекенка со голата фотографија предизвика воодушевување кај своите фанови.

Инаку 34 годишната Аријани и нејзиното момче Тејлор Кинг на крајот на септември треба да станат родители.

Аријани и Тејлор посакуваат син.

Под фотката објавена на Инстаграм каде Аријани има 3,3 милиони следбеници, провокативната борачка напиша:

„Среќна сум што можам да најавам дека есенва го очекуваме малиот Крал“.