Во текот на следните три дена гејмери, графички дизајнери и уметници со десет ментори од Бирото за развој на образованието, академици и едукатори од предучилишно образование и од основно образование ќе работат на заедничко создавање електронски игри за поттикнување на учењето преку игра.
Прес-службата на УНИЦЕФ информира дека најдобрите онлајн и дигитални игри што ќе се подготват на овој хакатон ќе бидат вклучени во националната веб платформа за образование – онлајн библиотека со едукативни игри и ресурси за родители и наставници, кои ќе служат за да се збогатат можностите за учење на децата од предучилишна возраст и во првиот циклус на основно образование, од прво до трето одделение.
Претставникот на УНИЦЕФ Бенџамин Перкс исткана дека учењето преку игра е еден од најважните начини на кои малите деца стекнуваат суштински знаења и вештини.
– Тие играат за да го разберат светот околу нив. При изборот да играат со она што им се допаѓа, децата развиваат вештини во сите развојни домени: во интелектуалниот, социјалниот, емоционалниот и физичкиот домен. Подеднакво важно е што тие ги развиваат вештините неопходни за учење како што се способноста за решавање проблеми, анализа, проценка, примена на знаењето и креативност, рече Перкс.
– Глобалните истражувања покажуваат дека учењето преку игра ги подобрува академските и развојни резултати на децата. Исто така, тие потврдуваат дека има долгорочни придобивки од програмите за развој во раното детство во кои децата се изложени на учење и решавање проблеми преку самоиницијативни активности и насоки од наставниците. Иако традиционалниот пристап кон учењето во основните училишта е фокусиран на предавања, истражувањата покажуваат дека учењето преку игра е подеднакво ефективно и во програмите во основните училишта, се наведува во соопштението на УНИЦЕФ.
„Inno4Edu" хакатонот се организира во партнерство со СмартАп – Лабораторија за социјални иновации со поддршка од Владата на Велика Британија преку Британската амбасада во Скопје во партнерство со УНИЦЕФ, министерствата за образование и наука и за труд и социјална политика и Бирото за развој на образованието, како дел од програмата „Создавање средина што овозможува подобрување на квалитетот на образованието преку ко-креирање и иновации". /МИА