Група научници писмено се обратиле до британската комисија за климатски промени , која е независна законска институција со предупредување на големите импликации за светските приросдни ресурси , бидејќи Британија сака што побрзо префрлување на електрични автомобили.
Според сегашниот план , до 2050 во Британија треба да има 31,5 милиони електрични автомобили. Според ова сценарио , научниците утврдиле дека само за ови потреби на Британија ќе има двојно поголема побарувачка на кобалт од сегашната глобална потрошувачка.
Доколку се користат сегашните батерии за електричмни автомобили (80 проценти никел, 10 кобалт и 10 манган) , само Британија би го потрошила глобалното производство на неодимиум, три четвртини на литиумот и половина од светското производство на бакар.
Во дописот потпишан од осуммина водечки научници , вклучително и професорот Ричард Харингтон , раководител на британскиот Природно научен музеј во Лондон, за производство само на батериите за возилата што би возеле во Британија , би се потрошиле 207 900 тони кобалт, 264 600 тони литиумов карбонат , најмалку 7 200 тони неодимиум и 2 362 500 тони бакар.
Ваквите енормиони потреби , кога би се подмиориле само за британскиот пазар , би довеле до исцрпување на светските ресурси на овие елементи , што би значело нова еколошка катастрофа.