Со вчерашното свечено отворање и пуштање во сообраќај на градежното чудо како што го оценија медиумите, Србија ја комплетираше врската од север до југ со 26 те километри од Грделичка клисура кои беа и најтешки за изградба.
Со спектакуларен огномет и со бина поставена под мостот Врла кој се издига на 62 метри беше прославено пуштањето на делницата во која се вградени 211 илјади тони асфалт, било потребно да се отстранат 650 илјади тони камен, да се изградат 15 километри масивни потпорни бетонски ѕидови на косините кои беа и еден од главните проблеми и предизвикаа дополнителни работи откако лани попуштија .
Се изградија две клучки кај Предејане и Владичин Хан, се подигнаа 36 мостови во должина од 5,7 километри и два најсовремени тунела од кои едниот е и најдолгиот во Србија од 1,8 километра. Граѓаните од југот на Србија сега очекуваат ова да им донесе подобар живот, нови инвестиции и нови работни места.
На вчерашното свечено отворање присуствуваше и премиерот Заев и министерот за транспорт и врски Сугаревски. Заев рече дека со намалувањето на физичката и временската дистанца е соодветна на блискота која ја имаат двата народа.
Претседателот на Србија кој денот го помина во обиколка на автопатот со новинарските екипи во својот говор се заблагодари на сите граѓани и градежниците од многу соседни и европски земји кои помогнале овој тежок предизвик да се надмине..
Со пробивањето на последната делница низ Грделичка клисура се комплетираше автопат во должина од 2630 километри од Австрија на север до Солун во Грција на југ.