СКОПСКО – 95 години креатор на домашната пивска култура

Значаен јубилеј на водечкото пиво на пазарот

Пивара Скопје лансираше нова комуникациска платформа со која започнува одбележувањето на 95- годишнината на носечкиот бренд во своето пивско портфолио. Со неа, СКОПСКО потсетува на својата автентична вредност која ја поседува уште од 1924 година - да биде еден вид специјална нитка која ги поврзува луѓето.

„СКОПСКО поседува особина да им помага на луѓето полесно да ги надминат разликите, да го пронајдат она што ги спојува и да креираат заеднички моменти на среќа и радост. Сметавме дека 95-годишнината е одлична можност одново да го истакнеме ваквиот уникатен карактер на СКОПСКО и неговата моќ да го поттикне заеднитвото и да ги потсети луѓето на најдоброто што го нуди животот“, објаснува Надица Николоска, бренд-менаџерка во Пивара Скопје.

Носечки елемент на новата комуникациска платформа е видео спотот кој на емотивен начин ја пренесува пораката за СКОПСКО како социјално врзивно ткиво кое продолжува да повикува на заедништво. Видео спотот го илустрира СКОПСКО како извор на инспирација на многу генерации, поттикнувач на оптимизмот и креатор на заеднички доживувања што го слават животот. Спотот се снимаше на локации во Скопје и Битола и е во домашна продукција.

„Да се создаде и развие идентитет на производ како СКОПСКО и тој да израсне до ниво на бренд-икона неопходни се обемни и континуирани вложувања во најсовремена технологија, како и големо знаење, вештини, креативност и многу љубов на генерации луѓе во Пивара Скопје кои со децении посветено работат да го одржат високиот и постојан квалитет, уникатен вкус, изглед и свежина на СКОПСКО. Истовремено, одржувањето на лидерската позиција, покрај почитување на трацицијата, се темели и на постојани иновации во согласност со глобалните трендови и вкусовите на потрошувачите. На овој начин СКОПСКО успева да ја одржи високата доверба што ја има кај потрошувачите и во заедницата“, вели Ламбро Патче, менаџер за односи со јавност и комуникации во Пивара Скопје.

СКОПСКО е без сомнение еден од најсилните македонски брендови. Преку континуираните вложувања и новините што ги воведе на пазарот во изминатите 95 години, СКОПСКО значајно придонесе за развојот на пивската култура и на домашната пивска индустрија во целина. Во изминатите неколку години, предводничката улога на СКОПСКО на домашниот пазар беше потврдена со појавувањето на неколку бренд-екстензии, како што се: СКОПСКО Радлер, СКОПКО Цреша, СКОПСКО Темно, СKОПСКО Smooth и СКОПСКО Нефилтрирано. Дополнително, за високата репутација што ја има СКОПСКО придонесува и поддршката што брендот со децении ја обезбедува за развојот на спотот, културата, уметноста и останатите значајни општествени сегменти.

Видео спотот за СКОПСКО 95 години е достапен на следниот линк.

Започна изградбата на репродуктивниот центар за елени на Галичица

Во Националниот Парк Галичица почна изградбата на репродуктивниот центар за елени.

 Центарот со големина од стоттина хектари ќе биде дом на 30 елени (24 женки и 6 мажјаци), а ќе биде опремен со модерна инфраструктура: карантин, хранилишта, поилишта, солишта и набљудувачници.

Проектот, вреден 340.000 евра, е дел од Програмата на Европската унија „Подобрување на управувањето со заштитените подрачја", вредна 4,3 милиони евра, а ја спроведува Програмата за развој на Обединетите нации (УНДП) во партнерство со Министерството за животна средина и просторно планирање.

Националниот парк Галичица, во рамки на проектот спроведува и активности за подобрување на управувањето со планинските тревести екосистеми со цел нивно зачувување и запирање на процесот на сукцесија.

Видео: Роналдо како манекен за долна облека

Еден од најдобрите светски фудбалери, Португалецот Кристијано Роналдо  одлучи малку да заборави на фудбалот и да се проба во улогата на манекен.

34-годишниот Кристијано без многу размислување решил самиот да изрекламира  својата нова линија на долна облека. Наместо да ангажира и плати манекен асот на Јувентус се соблекол и ја промовирал долната облека со негов потпис.

На радост на неговите фанови од поубавиот пол Роналдо на фотографии и видеата објавени на социјалните мрежи го покажува своето мускулесто тело со многу малку облека на себе.

-Летото е  мојот омилен дел од годината. Заоѓањето на сонцето е мојот најомилен момент. Тоа чувство сакав да го забележам и во новата кампања, користејќи интензивни бои кои ја красат мојата нова колекција. Сакав кампањата да одава чувство на опуштеност, изјавил Кристијано Роналдо при лансирањето на својата нова колекција на долан облека.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HighSummer photoshoot collection in the making 🔥 🔥 🔥 #CR7 #CR7Underwear #HighSummer

A post shared by CR7 (@cr7cristianoronaldo) on

Иако неговите манекенски ангажмани понекогаш предизвикуваат подсмев во фудбалскиот свет, Кристоијано долги години одлично заработува токму од овие работи. Мегапопуларниот фудбалер денеска „тежи“ околу 450 милиони долари, само во минатата година Кристијано заработил 108 милиони долари , од кои дури 47 се од спонзорските договори.

Мараја Кери откри колку партнери имала!?

Светската дива Мараја Кери одговарала  на интимни прашања и открила со колку партнери била?!

Мегапопуларната пејачка Мараја Кери била во брак со актерот и водител Ник Кенон со кога има две деца. Веќе некое време е во врска со танчарот Брајан Танак, пред него била свршена со милијардерот Џејмс Пакер, тоа се три мажи. Првиот сопруг е четвртиот маж во нејзиниот живот.

Сега Мараја во интервју за „Космополитен“ открила дека била „само со пет мажи“.

-Не сум имала многу партнери, но сите беа различни. Во животот бев со пет партнери. Некој би рекол дека сум многу слаба на ова поле во односно на некои други, изјавила Мараја Кери.

Прашање е само дали нејзините фанови и јавноста веруваат во овие зборови на Мараја?!

притисни ентер