Откриена нова планета, три пати поголема од Земјата

Научниците на американската агенција НАСА на годишен собир во Сиетл соопштиле дека телескопот Тес открил нова планета, надвор од Сончевиот систем. Новата планета била три пати поголема од Земјата.

Ново откриената планета е наречена ХД 21749 , сместена е во соѕвездието  Ретикулум и кружи околу светлата и џуџеста ѕвезда која од Земјата е оддалечена 53 светлосни години.

Според првите анализи, новата планета има најдолго орбитално времетраење меѓу планетите кои досега ги идентификувал Тес. Новооткриената планета нема изразени сличности со планетите од Сончевиот систем.

Планетата  ХД 21749  околу својата ѕвезда патува 36 дена, што е десет пати пократко од  патувањето на Земјата околу Сонцето.

Годината на новооткриената планета треа многу пократко во однос на Земјата, но е пет пати подолга од годината на планетата „Супер земја“.

Планета која телескопот Тес минатата година  ја идентификува надвор од Сончевиот систем .

Најмоќниот и најбрзиот автомобил на Форд - Shelby GT500 (видео)

Форд во оваа првата половина на јануари на саемот за автомобили во Детроит го претстави најмоќниот и најбрзиот сериски автомобил Мустанг.

Како што изјавуваат од Форд, за погонот на овој автомобил употребен е 5.2 литарски V8 со компресор, а моторот произведува повеќе од 700 коњски сили.

Според фабричките податоци, Shelby GT500 е во состојба од место до 96 километри на час да забрза за само околу 3 секунди, додека 400 метри поминува за нешто помалку од 11 секунди.

Форд ја најави продажбата на овој монструозен Мустанг на почетокот на оваа есен.

Викендов целосно затемнување на месечината и феномен на ,, Супер Месечина“

Викендов ќе се случи многу редок феномен од една страна на целосно затемнување на Месечината а од друга, на Супер Месечина.

- Американскиот астрофизичар Патрик Хартиган изјави дека тоа ќе биде интересно бидејќи ќе се случи и Супер Месечина и целосно затемнување на месечината додавајќи дека затемнувањето ќе трае многу долго, околу еден час.

Затемнувањето ќе почне в недела вечерта или в понеделник рано наутро во зависност од тоа на кој дел од земјата ќе се набљудува овој феномен.

Феноменот ќе може да се види  во северна и Јужна Америка, на Гренланд, Исланд, Ирска, Велика Британија, Норвешка, Шведска, Португалија, но и на брегот на Франција и Шпанија.

Другиот дел од Европа ќе има само делумен поглед.

Наредното целосно затемнување на Месечината се предвидува за мај 2021 година.

Актерката Бети Вајт го прослави 97. роденден играјќи покер

Комичарката Бети Вајт го прославии 97. роденден со торта и играјќи покер со пријателите.

Вајт, која е најпозната по  улогата Роуз Нуланд во серијата „Златни девојки“, снима и денес филмови и реклами.

Таа е запишана во Гинисовата книга на рекорди како жена со најдолга телевизиска кариера во историјата.

Вајт на прашањето на што се должи нејзината долговечноста и виталноста одговори – „на вотка и хот дог“.