Граѓаните со апел до политичарите: Не ни помагаат соопштенијата, почнете да работите на дела

Загадениот воздух на граѓаните им стана секојдневие, уште недојдена  зимата, познатите скопски магли ги гушат „белите дробови“ на градот.

Додека загадениот воздух е само актуелна тема , болниците се полнат со пациенти. Уште недојдена зимата, и покрај тоа што температурите не се под нулата, а граѓаните како што велат во поголем број се греат на струја, пред камерата на Канал 5, ги критикуваат долгорочните мерки на владата. Апелираат на итни и конкретни мерки, прст вперуваат кон малите фабрики чии што оџаци испуштаат неподнослива миризба за граѓаните кои што живеат во нивна непосредна околина.

Двете најголеми партии ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ како и изминатите денови наназад и денеска не им изостанаа препукувањата кој е виновен за загадувањето во државата.

Од опозициската ВМРО-ДПМНЕ обвинуваат дека, нема конкретни решенија освен флоскули за борба со горливиот проблем на граѓаните, кои што секојдневно се соочуваат со сериозни последици врз нивното здравје. Владејачката партија тврди покрај мерките што ги преземаат институциите на централно ниво, на овој наследен проблем мора да му се пристапува стратешки. Од таму соопштуваат дека обновување на дрворедите кои од страна на ВМРО-ДПМНЕ беа исечени и никогаш не беа заменети со нови, зголемување на инспекцискиот надзор на индустриските капацитети и контроли на дивите депонии, се само дел од стратегијата за борба со аерозагадувањето.

И додека власта и опозицијата го бараат виновникот за аерозагадувањето, последниците од загадениот воздух се најголем проблем за граѓаните. Градот Скопје варира по загаденост, не помалку од шестото се до второ место на листата на најзагадени градови во Европа.

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер