Премиерот и министрите допрва земаат “залет” во обид да им го објаснат на граѓаните Договорот со Грција и придобивките од членството во Еврпската Унија и НАТО. Во меѓувреме референдумот е причина за нова канонада обвинување меѓу СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ
На месец и половина до одржувањето, се засилува кампањата во земјава за и против референдумското изјаснување на есен. Владата веќе води информативна кампања, додека на социјалните мрежи се поголем замав зема движењето бојкотирам. Дел од аналитичарите во земјава сметаат дека кампањата требала порано да почне. За универзитетскиот професор Александар Спасов, договорот бил објавен на време, но граѓаните мораат да се запознаат подетално со неговата содржина.
Кампањата за бојкот која се води на социјалните, според Спасов е премногу агресивна. Проблемот го наоѓа во тоа што, како што вели, кампањата за бојкот е во служба на пропаганда, која има поинакви цели.
Партиските препукувања пак за референдумот на релација власт- опозиција продолжија и денеска. Од владејачката СДСМ побараа ВМРО-ДПМНЕ да се изјасни за, како што велат, клучното прашање за иднината на државата.
,,Само Христијан Мицкоски и ВМРО-ДПМНЕ се уште немаат јасен став, не се изјасниле за што се.СДСМ е јасно определен за европска иднина на Македонија, како членка на ЕУ и НАТО.
Од ВМРО-ДПМНЕ пак возвратија дека власта го користи референдумот како параван за, како што велат, колективниот грабеж на земјава.
,,Само во Македонија се лаже дека со криминал, корупција и аздисаност може да се влезе во Европската Унија иако секој ден се повеќе се оддалечуваме. Зоран Заев и СДСМ да не го користат референдумот како параван за колективниот грабеж кој и го прават на Македонија.
Во меѓувреме, по истекот на рокот до кога министерствата требаше да достават информација колку пари ќе пренаменат за кампањата за референдумот. Од министерството одбрана информираат дека за таа цел од буџетот на министерството ќе бидат одвоени 60 милиони денари, или 1 милион евра.