Арсовски: СДСМ сака да украде 600.000 евра преку маркетинг кампања

Влада на СДСМ сака да даде 600.000 евра преку два тендери објавени од Генералниот секретаријат за маркетинг услуги и рекламни кампањи.

300.000 евра за кампања за успешна вакцинација и уште 300.000 евра за кампања за спречување корупција. Ниту едното ниту другото е успешно ниту на едното поле се работи ниту пак на другото поле се работи па за да се тера некаква кампања.

600.000 евра народни пари Заев, Филипче и Љупчо Николовски ќе ги дадат на маркетинг агенции, а кои се зборува веќе дека подоцна ќе им ја прават кампањата за локалните избори.

Еве јавно прашуваме, како ќе се потрошат овие 600.000 евра?

Ова е прашање кое што ја интересира јавноста и треба да се одговори.

Јавно прашуваме каде ќе завршат овие 600.000 евра и како ќе допрат до јавноста овие кампањи за кои што нели ќе се доделат парите, бидејќи се огромни пари, не се малку пари, ако се земе предвид дека Владата не смее да се рекламира?

Двојат 600.000 евра од Буџет за рекламни кампањи, кои се огромни пари и со нив се прави навистина сериозни кампањи, а јасно е дека нема да завршат тие пари за закуп на рекламен простор никаде, што е уште појасно дека од старт кампањите ќе бидат неуспешни и се само начин за крадење на државни буџетски пари.

Еве нека кажат каде ќе се рекламираат за 600.000 евра за овие две кампањи и за што ќе бидат наменети тие пари кои што ги даваат на тендер ?

Владата да каже по кој закон ќе се рекламира и каде ќе се рекламира со оваа сума на пари? Бидејќи сите знаеме дека волкава сума на пари за две кампањи единствено може да се издвои доколку се рекламира некаде владата.

На пример со 600.000 евра ќе се купат 10 амбулантни возила кои што фалат низ градовите, наместо да ги испумпаат и украдат СДСМ овие пари од Буџет.

На пример исто така со 600.000 евра ќе се купат повеќе од 25.000 вакцини наместо граѓаните секојдневно да умираат.

На пример со 600.000 евра ќе се реконструираат градинки и училишта или некоја поликлиника бидејќи граѓаните немаат каде основните здравствени услуги да ги реализираат.

Јасно е, намерата на СДСМ со овие 2 тендера од 600.000 евра е само и само и единствено да се украдат парите и за сметка на овие државни пари да си ги платат кампањите кои им следат за локални избори.

Самите овие тендери за маркетинг и кампањи се основ за сериозна корупција и сериозен криминал. Вакви лопови почитувани граѓани како оваа гарнитура на СДСМ се срам за Република Македонија .

Димче Арсовски, портпарол на ВМРО-ДПМНЕ

Фото: Нивес повторно провоцира

Хрватската пејачка и манекенка повторно ги остави без здив нејзините фанови.

Таа овој пат е облечена во боите на Хрватска за да им пружи поддршка на фудбалските репрезентативци кои учествуваат во ЕУРО 2020.

- И денес сончање во соодветни бои ... Каде го гледате натпреварот? - напиша Нивес.

„Ма каква Карлеуша, бомба си “, стои во еден од коментарите на фотографијата.

Затворена најголемата онлајн продавница за украдени податоци

„Slilpp“ - најголемата онлајн продавница со украдени податоци, конечно е затворена.

„Slilpp“ постои од 2012 година и се проценува дека сопствениците на оваа страница заработиле милиони долари.

Тие продавале украдени податоци, од обични налози за плаќање преку Интернет до податоци за кредитни картички, тековни сметки во банка и тн.

За девет години се проценува дека е направена штета од 200.000.000 американски долари преку оваа страница.

Продадени се повеќе од 80 милиони податоци за најавување на одреден налог.

Околу 1.500 компании настрадаа од „Slilpp“ .

Интернет експерти предводени од експерти од Соединетите Американски Држави конечно и ставија крај на оваа страница и таа е под контрола на ФБИ.

Фото: Ким Кардашијан има необично Ламборџини

Ким својот автомобил го обложи сто ткаенина која наликува на крзно.

Тешко дека на обожувателите на Ламборџини би им се допаднала оваа идеја, но зад екстравагантниот потег стои добро смислен маркетинг.

Имено, Ким го направи своето Ламборџини Урус во крзно со цел да ја промовира својата продавница „Скимс“.

Ова сигурно не е најчудниот персонализиран автомобил на некои од личностите од светот на шоу-бизнисот што сме го виделе досега, но Ким успеа во тоа што го посакуваше - да го привлече вниманието на обожавателите кон нејзината продавница.

притисни ентер